جلالی: کسی با من تماس نگرفته است

جلالی: کسی با من تماس نگرفته است




 

 


جلالی: کسی با من تماس نگرفته است


تاریخ : جمعه ،
24 شهریور 1391

من ايران نبودم و نسبت به اين مسائل بي‌خبر هستم. تا الان هم که با شما صحبت مي‌کنم هيچ‌کس از باشگاه داماش تماس نگرفته است .


مجيد جلالي پس از سفري 12 روزه به کشور برزيل، چند روز پيش به تهران برگشت. او اين سفر را مفيد و مناسب توصيف کرده و گويا چند باشگاه برزيلي را هم از نزديک مورد ارزيابي قرار داده است.

جلالي در گفت‌وگو با گل در مورد سفري که به برزيل داشت مي‌گويد: «من به اين کشور رفتم و چند باشگاه و آکادمي را در آنجا از نزديک ديدم. حتي جلسه‌اي هم با مديران چند باشگاه داشتم و يکي از اهدافم از اين سفر اين بود که تحقيق جامعي در مورد آکادمي‌هاي فوتبال برزيل داشته باشم و خوشبختانه سفر خوبي بود.»

از جلالي در مورد شايعه حضورش در تيم فوتبال داماش گيلان سئوال مي‌کنيم که او اين‌گونه جواب مي‌دهد: «من ايران نبودم و نسبت به اين مسائل بي‌خبر هستم. تا الان هم که با شما صحبت مي‌کنم هيچ‌کس از باشگاه داماش تماس نگرفته است.»

جلالي در مورد شکست تيم ملي مقابل لبنان اين جمله کوتاه را به زبان مي‌آورد: «من فعلا قصد ندارم در مورد تيم ملي صحبت کنم.»


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل